luni, 12 aprilie 2010


Nu stiu cum,si nici cand dar m-am trezit cu o saptamana mai tarzie.Nu am realizat decat cand am sarit de la martie la aprilie.Wow!parca cineva mi`a varsat un pahar cu apa rece pe fata.Cat de repede... Nu stiu ce`mi rezerva viitorul si nici nu vreau.Asta e magia vietii,sa traiesti clipa fara sa sti ce urmeaza.Sa`i zambesti soarelui fara sa sti ca te va strapunge in schimb cu o ploaie torentiala,sa te uiti la un film,fara sa sti cat de mult te va surprinde...sa visezi cu ochii deschisi,fara sa sti ca secundele se scurg. Acum cateva zile dupa cateva picaturi de ploaie a rasarit un curcubeu.Domina intregul cer si m-am gandit cat de placute sunt unele lucruri chiar si fara sa le simti,ci doar sa le vezi...poate chiar cele mai speciale lucrusoare ale vietii sunt doar cele pe care le simti doar vazandu-le.Si acum limba ceasornicului se invarte...nu trebuie sa o alerg.Trebuie sa o las sa ma depaseasca si sa ma bucur de tot ce am in jurul meu.Ce e timpul?..nimic care sa ma ingrijoreze.E si el acolo undeva.Nu pot sa-l opresc,dar nici el nu ma poate opri pe mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu