vineri, 19 martie 2010




Se pare ca nu toate vorbele,gandurile,iluziile sunt in vag...sau cel putin nu acesta.Mi-am dorit atat de mult o zi ca asta.O zi cu soare.Pare simpla,fara sens,dar daca stau sa ma gandesc mai bine,suna chiar banal,nu?...as fi spus asta,adeseori anii trecuti,daca nu am spus-o deja.Dar azi,azi am crezut ca sunt cea mai norocoasa de pe fata pamantului.A fost un soare superb,am ras din toata inima,si am vazut raze cum se strecurau pe holurile liceului,care mai de care,mai magice in felul lor. Ma gandeam cand,dar mi-am pierdut gandul in aerul sublim si racoros de primavara.M-am pierdut!m-am pierdut langa tot ce-mi era cunoscut,cand m-am gasit inconjurata de ceea ce vroiam.As vrea sa nu uit niciodata ce mult mi-am dorit primavara,pentru ca nu degeaba se spune ca nu vezi ce ai,pana cand nu-l pierzi.
Eu nu vreau sa pierd primavara anul asta.Vreau sa alerg dupa ea,si s-o prind,s-o prind de florile rozalii ale copacilor,de mirosul ghioceilor,de zambetele pana la urechi si de razele ei care mi se strecoara pe piele si ma face sa cred ca de acum incolo fiecare dorinta o sa mi se implineasca.
Nici eu nu stiu,cum am reusit?Cred ca nu am facut nimic,dar ea totusi s-a furisat,si cand m-am asteptat mai putin mi-a facut surpriza.Iubesc tot ce inseamna primavara,trag aer rece si proaspat si simt miros de flori,si simt,simt cum incep sa o iubesc si mai mult...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu