miercuri, 10 martie 2010


"The morning brings a mystery The evening makes it history"
Am stat o secunda si am meditat...si chiar asa e,nu?Ma trezesc inconjurata de mister,fara sa stiu ce`mi rezerva ziua,ce imi ascunde sub raze sau sub picaturile de ploaie...si parca misterul ma ocoleste si-mi arata apusul soarelui,apoi puf!...ma trezesc cu un intuneric,si parca splendoarea zilei a disparut,ca si cand nici nu a existat.
Unde e farmecul unei zile...unde s-a ascuns soarele in ultimele zile?Parca s-a suparat pe noi,si ninge...ninge!Strazile par pe zi ce trece mai aglomerate,dar cerul pare pustiu,ametit in culoarea gri,trist si mohorat.Nici nu stiu cand a trecut inca o miercuri,dar asa trec toate.Printre cateva amintiri uitate in praf ma trezesc iar in intuneric...si inchid ochii,apoi...adorm.Nu stiu cand si cum,dar adorm,si las in urma mea sa treaca inca o zi,in care soarele nu a licarit,si nici macar picaturi de ploaie nu mi-au batut in geam.Un vis.Ma intreb daca asta a mai ramas de zis...ca traim intr-un vis.Se spune ca in vis,poti sa faci ce vrei,daca ai vointa...eu cred ca asa e si-n viata.Daca iti doresti ceva,intregul univers conspira pentru dorinta ta. Imi doresc...imi doresc sa vina vara.Stiu ca asta inseamna sa mai treaca zile,sa mai adaug varstei mele putin-putin,dar mi-e dor de soare...si sper sa nu mai imi fie.Sper sa apara si sa imi indeplineasca dorinta.
P.S:Azi,m-au incalzit imbratisari ale prieteniei:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu