duminică, 25 aprilie 2010


Hmmm...
Acum e cam sfarsitul zilei...sau inceputul serii.Mmm,as zice ca nu-mi place noaptea.Dar pe de-o parte as cam minti.Imi place cand se insereaza..cand numai aud decat o liniste profunda in jurul meu.Ador stelele si misterul noptii.E simplu,iar mie imi place tot ce e simplu.Imi place cand noaptea nu zice nimic,dar aerul de afara isi canta cantecul. Am vazut un film foarte interesant azi.U me aur hum(Tu,eu si noi).A inceput destul de bine..si a continuat cam la fel de interesant.Nu-mi facea inima sa-mi sara din piept,dar imi inflorea un zambet. At trebui sa spun ca in film,protagonista avea o boala in care isi pierdea memoria pe termen lung...dar in final"momentele bonus"ale protagonistului erau cele in care ea isi amintea de el.
Acum,mi-e somn..dar nu as vrea sa mai treaca inca o zi.
Acum mi-e dor,dar nu prea stiu de ce.Acum?..acum a devenit trecut...si-n cateva secunde si ziua aceasta va fi o amintire tarzie de o zi de primavara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu