luni, 26 aprilie 2010



Fredonand si dansand in muzica razelor de soare... Ador muzica.Te face sa traiesti cu mai multa intensitate clipele.Ce m-as face fara ea?Don`t even wanna think about it.Muzica si ciocolata...imi aduc un zambet si in zilele cele mai triste si pusii.Cand ascult muzica,vad lumea altfel...vad cum in spatele norilor se ascunde mereu un soare,ce sta sa iasa,in orice clipa.
Orele au trecut mai repede sau mai usor ca niciodata.Mada!Ea cu siguranta mi-a intrat pe sub piele toata ziua...ce zi!Nu stiu cum,dar m-a convins.M-a tras de mana pana in curtea scolii si m-a facut sa-mi dau seama cat de mult as fi putu pierde daca as fi lasat o zi ca ast sa-mi scape printre degete.Cand ranjeste asa dragut ma face sa-i ascult orice rugaminte.Eu de ce nu am asa o influenta mare pe langa cei din jurul meu?..
Am iesit in curtea liceului,in aerul racoros care dansa cu razele rebele si destul de fierbinti pentru o zi de Aprilie.Wonderful!...privind in jurul meu cred ca invat mai multe decat invat dintr-o carte.De fiecare data cand iau metroul nu pot sa cred cate figuri vad.Cat de diferiti sunt oamenii...si totusi..cat de identici.Acelasi scop..sa alerge spre nicaieri.Nu am mai vazut un om"liber"cu adevarat..fara griji si cu zambetul pe buze...de...de mult timp.E chiar atat de greu?...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu