luni, 22 februarie 2010


Waaa!Minunata zi.Poti s-o mai zici odata.Razele soarelui m-au mangaiat inca din prima secunda de cand m-am trezit.Vine primavara!Pot sa simt asta.Sper sa infloreasca florile si sa se coloreze lumea,si in exterior,si in interior. Desi,vantul incerca sa mai bata si sa aduca frig,nu simteam decat o racoare nesemnificativa,pentru ca soarele era acolo,asa ca totul,era splendid,si nu-mi mai doream nimic.Prin geamurile din clasa numai bateau stropi de ploaie,ci se strecureau sclipind raze.In drumul spre casa,in aer se simtea prospetime si frumusete.Desi,soarele statea sa se ascunda,adusese liniste si bucurie si auzeai printre mii de pasi:"In sfarsit,soaree!".Da,cam asa e.In sfarsit.Acel sentiment l-am avut si eu pe tot parcursul zilei,ca si cand una dintre cele mai puternice dorinte ale mele s-a implinit,si chiar asa a fost.O raza de soare...mi-a adus mai multa sclipire in ochi decat puteam sa cred. P.S:Wonderful..wonderful sun.Sweet sunny days.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu