vineri, 19 februarie 2010


Vineri.Hm,nu-mi spune nimic.Poate,doar un sfarsit de saptamana,poate noi sfarsituri,poate noi inceputuri sau poate...o monotonie totala.As fi stat in pat toata dimineata si m-as fi lasat alergata de mii de ganduri,de amintiri,si de dor.Le-as fi lasat sa-mi scape pana in adancul meu,si as fi zambit,dar dimineata... nu a fost asa. Afara tot era intunecat si surprinzator de liniste.Oare unde a disparut dorinta de a lupta pentru ceea ce-ti doresti,ma intreb.Oare,de ce pe zi ce trece ne lasam dominati de ceea ce "trebuie",si nu ceea ce ne face inima sa bata mai tare.Alergand dupa necesar,ne pierdem visele si dorintele pe drum.Nu ar trebui sa ne luptam mai mult pentru ceea ce ne dorim.Si totusi,nu.Totusi,ma limitez la o zi NORMALA de vineri.De ce?nici eu nu stiu.Poate cred ca visurile mele sunt departe,dar s-ar putea sa ma trezesc intr-o zi si sa le gasesc langa mine. Coincidente,trafic,ore lungi,pauze scurte,mii de priviri si drum inapoi...inapoi acasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu