miercuri, 19 mai 2010


Praf de stele pe urmele mele...
Ma uit in urma mea,de sus,la lume,si azi ma bucur.Azi zambesc.Azi,pretuiesc ce am langa mine.Stiu ca orice as vrea se poate implini.Azi,nu cred in "nu pot"..Azi,ma bucur ca am 15 ani,si traiesc ca intr-o carte plina de amintiri haioase,frumoasa,triste si tragice la liceu.
Nu stiu cate trepe am urcat,dar continui sa urc.Incerc sa nu mai privesc in urma,chiar daca in fata mea sunt ploi,multe ploi,deja miros praful soarelui indepartat,si chiar daca vrea sau nu vreau,stiu..ca va aparea.
Azi.Azi.Simte ca traiesti,si lasa trecutul sa se incurce singur cu el.Lasa-l sa se rataceasca.Zambeste,si daca nu sti,invata:)..Nu mai lasa sa`ti fie strivite visurile si traieste.
"Fericire-i cand iarba apare,
Fericire-i o raza de soare,
Intra-n cort si-ti managaie fata,
aerul curat"
(Vama veche-Fericire)

Un comentariu:

  1. Un adevar in bulinute mici de ciocolata topita in soarele dezmierdat al scumpului an.
    Extrem de frumos .

    RăspundețiȘtergere