marți, 11 mai 2010


Perdeaua noptii tine sa apara.Se incrunta cand soarele profita de momentul lui de glorie atragand priviri in apusul lui.Un fior ma cuprinde.As fi vrut sa rasara ceva in reflexia ochilor mei azi.Si..poate "am vazut" si nu mi-am dat seama.Daca,doar daca a trecut intr-o fractiune de secunda si nu mi-a dat sansa sa alunec in vise amare,sa simt ca lumea e a mea?...dar sunt prea egoista daca eman un asa gand. Si ce daca?...Grea intrebare.Nu as putea sa o simt cu adevarat printre clipe ce se zbat sa ramana intacte,dar pe care bineinteles timpul are grija sa treaca.Acum,am multe intrebari,intrebari carora poate nu le voi gasi niciodata secretul din spatele unor priviri si gesturi.Ma voi trezi oare cu un mister imposibil de descifrat?..Si totusi,mai am momente in care as vrea sa intru in gadurile oamenilor.Cred ca sunt tare complicate,si m-as inspaimanta...insa o dorinta e o dorinta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu